לוגו - שדה מבנים ומכולות

073-7411730

בית מכולות – כדאי או לא כדאי?

up
הדפס
לינקדאין
טוויטר
פייסבוק
וואצאפ
down
בית מכולות – כדאי או לא כדאי - מאמר מקצועי מטעם חברת שדה מבנים ומכולות (20)

ישנם כיום אמצעים שונים ושיטות שונות לבנות ביתאחת הדרכיםוגם זו שנדמה שהופכת לפופולאריות מאד בשנים האחרונותהיא באמצעות מכולותבית מכולות הוא חלק מהמודעות ההולכת וגוברת לצורך במציאת פתרונות יעיליםידידותיים יותרזולים וגם פשוטיםכאלה שמשתלבים נכון עם הסביבהאיכותיים מספיק לצרכי מגורים או לצרכים אחרים וגם לא משאירים חור בכיס.

רוצים לבנות בית או משרד אולי ומתלבטים האם לבחור באפשרות כזוהנה כל הסיבות מדוע בית העשוי ממכולה יכול להיות פתרון מתאים:

  1. בית מכולה הוא פתרון מצוין לכל מי שרוצה לקבל מבנה מוכן על הקרקע בתוך פרק זמן קצרבניית בית היא לרוב משימה לא קלההכשרת הקרקעבניית יסודותשלד המבנה ואחר כך שילוב של אלמנטים שונים עשויים כל אלה לארוך זמן רבלאחר שאפיינתם את מאפייניו של המבנה הדרוש לכםהתהליך קצרלא תצטרכו להמתין חודשים ארוכים (או שניםותוכלו ליהנות בתוך תקופה קצרה מאד מבית נפלאהמוכן למגורים.

  2. העלויות הנמוכות הן אחת הסיבות מדוע בוחרים באפשרות הזו רביםעלויות הבנייה במקרים בהם משתמשים במכולות הן זולות באופן משמעותי מאלו הנדרשות בכל שיטת בנייה אחרתכך שלאלה שתקציבם לא גבוה – בית העשוי ממכולה הוא ללא ספק פתרון מושלם.

  3. ניתן לשלב בבתי המכולה מגוון רחב של חומרי גלםכמו עץפלדה וגם גבס כדי ליצור מבנה מיוחד ומושקע הרבה יותראפשרמצד שניגם לנצל את המראה התעשייתי יותר של המכולה כדי ליצור בית מסוג אחרבית בעל מראה מחוספס ופחות יומרני.

  4. היתרון העצום של בית ממכולה הוא שהוא נראה בדיוק כמו בית "רגיל", בית העשוי מבטוןאם לא תספרו לחברים שלכם שמאחורי הקירות מסתתרת מכולהקונטיינר תעשייתי שאנו רואים אותו לרוב באוניות או ברכבותהם כלל לא ידעו.

מעוניינים לבדוק אפשרות של בניית בית העשוי ממכולהחברת שדה מבנים ומכולות תשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה ותציג בפניכם את האפשרויות השונותהרלוונטיות לצרכים שלכםלקבלת פרטיםהתקשרו לטלפון 073-7411730

אהבתם את הכתבה?
כןלא

מעוניינים לשכור מכולה?

חברת שדה מבנים ומכולות מציעה לכם מגוון של פתרונות. למידע נוסף הן על השירותים השונים והן על העלויות

התקשרו לטלפון 073-7411730

אולי יעניין אותך גם...

מבנה יביל הוא מבנה אשר ניתן להעברה ממקום אחד לאחר. המבנה יכול לשמש למגורים, מחסן, משרד והוא יכול להיות מודולרי...
Group 1858
מכולות השילוח המוכרות כקופסאות משעממות מקבלות היום חיים חדשים. לאחר שהן מסיימות את תפקידן כמעבירות סחורה ברחבי העולם המכולות מקבלות...
Group 1858
בעלי מוסדות ובעלי עסקים שונים יודעים שהטכנולוגיה שהתקדמה בשנים האחרונות בתחום המבנים, מאפשרת לרכוש ביתן איכותי לשומר. הכוונה לביתן שיהיה...
Group 1858
webthenet עיצוב ובניית אתרים

שנחזור אליכם?

דילוג לתוכן