לוגו - שדה מבנים ומכולות

073-7411730

מכולות עבור פינוי דירה

up
הדפס
לינקדאין
טוויטר
פייסבוק
וואצאפ
down
מכולות עבור פינוי דירה - מאמר מקצועי מטעם חברת שדה מבנים ומכולות (22)

שטח סטרילי לפינוי הציוד

כאשר אנחנו מאבזרים את הבית שלנו בעוד ועוד ריהוט, אנחנו יוצרים סביבת מחייה נעימה ואיכותית יותר. אך כאשר אנו צריכים להוציא את כל עולמנו מהדירה למטרות שונות, כמו למשל מעבר דירה או פינוי דירה לשיפוצים, נשאלת השאלה הגדולה ביותר: איך אפשר לבצע את המשימה בכמה שפחות נזק וכמה שיותר מהר. חיפוש אחר מקום סטרילי לכל הריהוט בבית יכולה להיות משימה קשה אך השכרת מכולות יכולה לפתור לכם את הבעיות. מכולה היא כלי אפסון גדול מאוד שמשמש ממש כמו מחסן, היא חזקה מאוד ומוגנת מפני כל פגע. מכולה מכילה מספיק שטח לציוד רב כאשר גם אם אחת לא מספיקה, תוכלו להשכיר שתי מכולות לפרק הזמן שמתאים לכם וגם לקבל מחיר משתלם והוגן עבור זמן האחסנה.

 

השכרת מכולות בעת פינוי דירה: איך עושים את זה נכון

  • פינוי דירה שדורש אפסון של כל הציוד יכול לקרות בגלל שלל סיבות. אנשים רבים מחליטים לבצע תקופת שיפוצים כללית בבית ואמנם הם מוצאים דירה להשכרה לתקופה המתאימה די במהירות אך עדיין נשאלת השאלה מה לעשות עם כל הריהוט. גם אנשים שעוברים דירה אך תאריך הכניסה לדירה החדשה מגיע רק אחרי פינוי הדירה הנוכחית שלהם לטובת הדייר החדש שקנה אותה מהם, צריכים מקום סטרילי לאפסון הציוד. השכרת מכולה לאחסון היא פתרון נהדר כיוון שהיא מוגנת מפני כל פגיעה ובמקרים מיוחדים היא גם יכולה להגיע עד לחצר ביתכם ולאפסן את כל הציוד שם, במידה והדבר כמובן אפשרי מבחינת מקום.
  • חשוב מאוד לבדוק עם חברת השכרת המכולות שהיא מעניקה אחריות מלאה ללקוחות שלה בכל רגע בו הציוד של מאופסן במכולה. באזורי מכולות מאופסן ציוד רב ויקר ערך עבור הלקוחות והחברה חייבת להגן על הציוד הזה מכל פגע. צוות אבטחה מיומן חייב לשמור על האזורים האלה שיכולים למשוך אליהם גנבים רבים. חשוב לוודא שלפי החוזה שנחתם, כל גניבה או פגיעה בציוד המאופסן תחייב את החברה לפיצויים.
  • כאשר עוברים דירה, חברות הובלות רבות עובדות יחד עם חברות אפסנה כך שבכל מקרה הציוד שמובל יהיה בטוח גם כשההובלה צריכה הפסקה עד לכניסה לדירה החדשה. כשאתם יוצרים קשר עם חברת הובלות מסוימת כדאי לוודא את האפשרות לאחסנת הציוד.

 

למה דווקא מכולה?

החיפוש אחר פתרונות אחסון יכול להיות ארוך ומתיש. אמנם יש אפשרות להשכיר מחסן אך עדיין השכרת מכולות עדיפה. המכולות חזקות מאוד ושום דבר לא יכול לפגוע בהן והן היתרנות להשכרה גמישה יותר ולזמן קצר, אפילו של כמה ימים. המכולה עמידה בפני כל מזג אוויר וקשה מאוד לפרוץ אותם. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בגוש מתכת עצום שלא בטוח יתאים לאפסון של כל סוגי החפצים ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים מה כדאי לאחסן בה ומה לא.
אהבתם את הכתבה?
כןלא

מעוניינים לשכור מכולה?

חברת שדה מבנים ומכולות מציעה לכם מגוון של פתרונות. למידע נוסף הן על השירותים השונים והן על העלויות

התקשרו לטלפון 073-7411730

אולי יעניין אותך גם...

מבנה יביל הוא מבנה אשר ניתן להעברה ממקום אחד לאחר. המבנה יכול לשמש למגורים, מחסן, משרד והוא יכול להיות מודולרי...
Group 1858
מכולות השילוח המוכרות כקופסאות משעממות מקבלות היום חיים חדשים. לאחר שהן מסיימות את תפקידן כמעבירות סחורה ברחבי העולם המכולות מקבלות...
Group 1858
בעלי מוסדות ובעלי עסקים שונים יודעים שהטכנולוגיה שהתקדמה בשנים האחרונות בתחום המבנים, מאפשרת לרכוש ביתן איכותי לשומר. הכוונה לביתן שיהיה...
Group 1858
webthenet עיצוב ובניית אתרים

שנחזור אליכם?

דילוג לתוכן