לוגו - שדה מבנים ומכולות

073-7411730

מבנים יבילים

מבנים יבילים כפתרון מהיר וקל​

רוב האנשים מחפשים לבנות בתים מהחומרים המוכרים כמו בטון ולפעמים גם עץ. באשר לבתים מגבס, הם פשוטים, קלים וגם זולים אך לא עמידים מספיק. לעומת זאת, נדמה כי מבנה יביל הוא המבנה המושלם לכל מטרה, בטח בהתחשב למחיר ולקלות שבו אפשר להקים אותו. הקמת מבנה יביל מתחילה מהרצפה בה מרתכים את המסגרת ממתכת חזקה ועמידה. מבנים יבילים ככלל בנויים מפלדה וקירות בעלי מספר שכבות, שמגיעים בעובי משתנה בהתאם לדרישה ובהתאם למטרה אליה משמשים. את שאר הקירות ניתן להרכיב משילוב של עץ אך השיטה הנפוצה היא פנל מבודד מאלומיניום.

בית פרטי יביל מרובע מייצג דוגמה מעת חברת SADE של מבנים יבילים
נגן וידאו
כניסה עם גגון מייצגת דוגמה של מבנים יבילים מחברת SADE

מי משתמש במבנים יבילים ולמה הם משמשים?​

  • למבנה יביל מספר שימושים גם במגזרים פרטיים וגם בתעשייה. בגלל הפשטות והקלות בה אפשר להקים מבנה יביל, ניתן להשתמש במבנים יבילים באתרי בנייה רבים, כחדרי ביטחון בפרויקטים ואירועים גדולים ועוד.
  • אחד השימושים הנפוצים במבנים יבילים הם כצימרים ונקודות נופש. בגלל הפשטות שלהם, ניתן לאפיין אותם באלמנטים רבים ולעצב את התפאורה מסביבם ובתוכם בכל צורה וכך קיבלתם יחידת נופש זולה ללא כל הבדל אם מדובר בעץ או מבטון.
  • במקרים של פינוי אנשים מביתם, הרס יחידות דיור רבות כתוצאה מאסון טבע או מלחמה, מבנים יבילים יכולים לקום תוך יום אחד ואף להגיע מוכנים. זהו פתרון חירום מעולה שממשלות רבות משתמשות בו מזה שנים. 
  • מבנה יביל לא רק אינו דליק אלא עמיד ביותר לכל תנאי מזג אוויר כיוון שיסודותיו מקובעים עמוק באדמה: גשמים כבדים, רוחות חזקות וכמובן רעידות אדמה. המבנה קטן וקומפקטי ועמיד ביותר כנגד מזיקים כמו טרמיטים ובנוסף אינו מפתח עובש בקירות מהם הוא בנוי.
  • מבנה יביל קל מאוד להובלה ויכול להגיע אפילו מוכן לאיפה שתצטרכו. לכם מבנה יביל לא רק מעולה לפתרונות במשברים ורגעי חירום אלא גם לבעיות דיור מיידיות שלא סובלות דיחוי.
  • אם אתם מחפשים משרד זול, תדעו שיש אזורי משרדים שלמים שכולם מורכבים ממבנים יבילים. מבנים יבילים הם זולים וגדולים מספיק כדי לתת לכם את משרד החלומות שלכם בלי לקרוע את הכיס. את היביל ניתן לחבר לחשמל, לגז, להקים בו מטבחון, וכמובן אינטרנט ומיזוג אוויר.

מבנים יבילים כבית לכל דבר​

מבנים יבילים יכולים לשמש כמבנים רגילים לחלוטין ולהיות בית לכל דבר. מבנים יבילים הם מבנים בעלי יכולת בידוד מעולה, יש מבנים שמורכבים מחומרים מעכבי בעירה כך שהסיכוי ששריפה תפרוץ בהם הוא קטן מאוד ובנוסף המחירים שלהם מאוד זולים ביחס לשאר האפשרויות. בית עם גינה זה כבר לא חלום ומבנה יביל יפתור לכם את כל הבעיות. מבנה יביל מאפשר כניסה מיידית, זמן הקמה מועט ומינימום כאבי ראש. כמו כן ניתן לעצב אותו כפי שרוצים ובספק אם מישהו בכלל יידע ממה הוא עשוי.

היתרונות של מבנה יביל ומכולה בפרט​

חברתנו נוסדה מתוך מטרה לספק מענה איכותי ומתקדם לצרכי בניה / מגורים בישראל בשימוש במכולות, בין אם מדובר במבנים קבועים או מבנים יבילים. ביכולתנו לספק מבנה יביל המותאם במדויק לצרכים במכולות בגדלים שונים החל מחמישה עשר מטרים רבועים ועד ליותר משבעים מטרים רבועים. בנוסף, ביכולתנו לעצב את מבנים יבילים לפי דרישות הלקוח בין אם מדובר במכולה המיועדת למגורי עובדים, בתור בית כנסת, לאחסון תכולה וכיוצא בזאת.

כניסה לבית יביל מייצגת דוגמה של מבנים יבילים מחברת SADE
מבנה יביל אפור כדוגמה של מבנים יבילים מחברת SADE

היתרונות שמעניקים מבנים יבילים​

מהאמור לעיל ניתן להבין כי כל מבנה יביל יכול לספק יתרונות ייחודיים בהתאם לחומרים מהם הוא מורכב, עיצובו, גודלו וכדומה. יחד עם זאת, ניתן גם להצביע על כמה יתרונות מהותיים המשותפים פחות או יותר לכלל המבנים. בראש ובראשונה, בהשוואה למבנה קבוע העלות של מבנה יביל כמעט תמיד תהיה נמוכה יותר ואף באופן משמעותי. מספר אנשי המקצוע הנדרשים למלאכה קטן יותר, המלאכות הנדרשות הן לרוב פחות מורכבות, וכן העובדה שהוא נבנה בשטח החברה – כל אלו תורמים רבות להקטנת העלויות. 

בנוסף, מבנה יביל נבנה במהירות רבה יותר מאשר בנייה קבועה. כאן נחסכים הליכים בירוקרטים רבים הקשורים אל תוכניות אדריכליות מורכבות ואישורן מול הגורמים השונים, נעשה שימוש בחלקים מן המוכן, פוחת מאוד הצורך לשנע רכיבים אל אתר הבנייה, ובסופו של דבר תקופת הבנייה מצטמצמת משמעותית לשבועות בודדים. יחד עם זאת, הדבר תלוי כמובן במורכבות העבודה. למשל, לעיתים ניתן לקבל את מבנה יביל בתוך ימים ספורים ולעיתים נדרשות עבודות מורכבות יותר שמצריכות זמן נוסף, אך בכל מקרה האספקה הרבה יותר מהירה מבנייה קבועה. על כן, מבנה יביל יכול לספק מענה מצוין כאשר נדרש פתרון מהיר, למשל עבור חברה שצריכה לספק מבנה לעובדים המבצעים עבודות בשטח, כאשר יש צורך במגורים זולים ומהירים לבן משפחה לתקופה זמנית או קבועה, במקרים של אסונות כמו שריפות והצפות שמצריכות עבודות שיפוץ נרחבות במבנה הקבע, וכדומה.

יתרונות של מכולות בתור מבנים יבילים​

מכולות מציגות את כל היתרונות שתוארו לעיל של מבנים יבילים, אך הן מעניקות עוד מספר יתרונות חשובים. ראשית, מדובר במבנה בעל חוזק גדול בהרבה מאשר חומרים אחרים המוצעים בשוק, דבר המקנה לו עמידות מצוינת בפני שריפות, רוחות ופגעי מזג אוויר שונים. שנית, באמצעות תוספות של בידוד מחומרים שונים ומתאימים ניתן להשיג בידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה. שלישית, את המכולה ניתן לשנות, לשדרג ולעצב בהתאם לצרכים ולדרישות הספציפיות של הלקוח, החל בעיצוב הפנים ועד לעיצוב החוץ. למעשה, אנשים רבים משתמשים במכולה בתור בית מגורים לכל דבר, ובנוסף לכך מבנה יביל של מכולה יכול לשמש כחדר ביטחון באירוע גדול, כבית כנסת באתרים שונים, כיחידת נופש מצופה עץ ופאנלים מבודדים, ועוד.

מבנה יביל ושימושיו​

בשנים האחרונות נפוצה לה תופעה הולכת ומתרחבת, תופעת בנייה מעניינת וקלה אשר מצליחה להתפזר אל אזורים רבים בישראל והיא מבנה יביל. התופעה הזו מקבלת ביטוי דרך מגוון מגזרים שונים, צרכים שונים ומגוון שימושים. כל זאת נעשה דרך בנייה קלה ועמידה, המצליחה לא רק להיות רלוונטית אלא מיידית בשעת הצורך. אך בבחירת מבנים מהסוג הזה ובמיוחד כאלו המיועדים למגורים, חשוב למצוא חברה מומלצת ואיכותית הדוגלת בסטנדרטים גבוהים של בנייה ומקצועיות כמו שדה מבנים ומכולות המגיעים עם ניסיון רב בתחום.

אמנם צורתו של מבנה יביל עלולה להטעות לאלו המתבוננים מהצד, מכיוון ששימושיו הרבים הם חלק מהיתרונות הטמונים בו. הוא יכול לשמש כבית קבוע עבור משפחה וככזה גם להיות מעוצב ומסגנון בצורה הזו יחד עם חיבורי חשמל, גז, תקשורת וכל השאר. יכולת העיצוב הרבות שניתן לבצע במבנה יביל הופכת אותו לרלוונטי עבור עסקים ואנשים פרטיים רבים, כך למשל נוכל למצוא ביתני שמירה על בסיס מבנה יביל באזורי בנייה ושיפוצים.

אך השימושים אינם תמים רק באלו, מבנה יביל יכול להיות שימושי גם עבור כיתות לימוד אפילו זמניות ומידיות או למשרדים זמניים במוקדי מכירה כאלה ואחרים. השימושים הללו מצטרפים כמובן ליכולת הבנייה הכל כך מהירה של מבנים מהסוג הזה, מה שהופך את מנעד השימושים ליתרון אחד מני רבים.

דוגמה של בית יביל שמייצג מבנים יבילים מחברת SADE
מראה פנימי של מבנים יבילים מעת חברת SADE

כמה מילים על מבנים יבילים​

למעשה, כאשר מדברים על מבנים יבילים מתכוונים לא רק למכולות אלא לקשת רחבה של מבנים מחומרים שונים, בגדלים ובעיצובים שונים. כך לדוגמא, כולם מכירים את הקרוואנים והקרווילות המבוססים על שילובים של גבס ועץ, וישנם גם מבנים יבילים העשויים מסוגים שונים של עצים ומתכות. יחד עם זאת, הגורם המשותף לכולם הוא היבילות, כלומר האפשרות לשנע את המבנה בחלקים או כולו ממקום הייצור שלו או המקום בו הוא ניצב כרגע למקום אחר המיועד לו. אכן, כאשר מדברים על מבנה יביל הכוונה היא למבנה שאינו נבנה באתר עצמו אלא במפעלים של היצרנית, או שכמו מכולות הוא מצוי בשטח החברה, יכול לעבור שיפורים ושדרוגים מסוימים, ואז משונע כשהוא מוכן אל האתר. לעיתים מבנה זה יעמוד מכאן והלאה באותו המקום ולעיתים הוא ישונע בהמשך למקומות נוספים.

ידידותי לסביבה ועמיד​

אלו רק חלק מהיתרונות של מבנה יביל, כאשר מבנים יבילים מתבססים על קירות מבודדים וידידותיים לסביבה כך שגם הסביבה זוכה וגם המשתמשים מצליחים לכלכלך פחות את כדור הארץ. כך שגם במבנים מסוג זה אין ממה לחשוש במקרים של גשם שוטף, או אפילו חום קיצוני ולכן הם גם הופכים לעמידים יותר משהם נראים ומצליחים לשמש לאורך זמן.

לכן בחירה של מבנה מסוג זה חייבת להיעשות בכובד ראש, בין אם השימוש במבנה יהיה זמני ובין אם יהיה קבוע חשוב שנדע כי החברה שתעשה את העבודה תעשה זאת על הצד הטוב ביותר כמו שדה מבנים ומכולות. המובילה בתחום מבנים יבילים ותודעת שירות מעולה.

בית בטבע מייצג דוגמה של מבנים יבילים של חברת SADE

מבנה יביל למגורים

לאט מעט חלקים בחברה הישראלית מחפשים אחר דרכים מגוונות ושונות למגורים, חלקם מוצאים זאת דרך קראווילות חלקם דרך מכולות וחלק לא קטן בוחר דווקא מבנה יביל למגורים. המבנים הללו בעלי יתרונות רבים משמשים כיום כמשרדים, בתים ועוד שימושים רבים והוא נשען על גבי יסודות ישרים ואסטטיים אשר הופכים אותו ליעיל ושימושי לכל צורך. על כן גם הפופולריות שלהם הולכת וגדלה ובבחירת מבנים כאלו דווקא למגורים, מומלץ לעשות זאת אצל מומחים כמו שדה מבנים ומכולו המספקים מגוון עיצובים ופתרונות בנייה מעולים.

כניסה למבנה יביל מייצג דוגמא של מבנים יבילים מחברת SADE

כיצד לבחור מבנה יביל למגורים​

לאט מעט חלקים בחברה הישראלית מחפשים אחר דרכים מגוונות ושונות למגורים, חלקם מוצאים זאת דרך קראווילות חלקם דרך מכולות וחלק לא קטן בוחר דווקא מבנה יביל למגורים. המבנים הללו בעלי יתרונות רבים משמשים כיום כמשרדים, בתים ועוד שימושים רבים והוא נשען על גבי יסודות ישרים ואסטטיים אשר הופכים אותו ליעיל ושימושי לכל צורך. על כן גם הפופולריות שלהם הולכת וגדלה ובבחירת מבנים כאלו דווקא למגורים, מומלץ לעשות זאת אצל מומחים כמו שדה מבנים ומכולו המספקים מגוון עיצובים ופתרונות בנייה מעולים.

השימוש במבנה יביל הוא רב ועל כן כמו שציינו השימוש בו הופך לתכוף הרבה יותר משהיה בעבר, אך למה מתאים מבנה יביל למגורים? ובכן התשובה תלוי בכמה פרמטרים, האחת היא האם אתם לחוצים בזמן? אם כן מבנה יביל למגורים יוכל להיות מוכן בזמן קצר במיוחד. השנייה היא היכן תצטרכו את הבית? האם יש צורך במיקום כל כך ספציפי שדורש הקמה מסוימת? אז ככל הנראה שכן. וכמובן שאלת התקציב, האם בנוסף לכל הפרמטרים או בלעדיהם אתם מבקשים לחסוך בעלות המגורים? אז מבנה יביל למגורים.

מכיוון שלחסוך כסף וזמן ובטח בבניית בית היא דבר מבורך, אבל כשאנו עושים זאת דרך מבנה עמיד ובעל יציבות לאורך שנים אל מול מזגי אוויר קיצוניים, זה מדהים!  קירות המבנים מתבססים בין היתר על פאנלים מבודדים, שעוזרים גם מאיטום של גשם וגם בחום לוהט, כך שאל היתרונות רבים אפשר להוסיף עמידות גבוה.

היכולת של מבנה יביל למגורים להפוך ולהתעצב לכל דבר ולכל צורה היא משמעותית, בקלות נוכל לעצב חדר שינה חדש, מטבח עם אי או בלי אי ועוד מגוון עיצובים כאלו ואחרים. וכמובן שלא לשכוח את האפשרויות החיפוי רבות שניתן להוסיף לכל מבנה כזה, והופ קיבלנו עיצוב מושלם למגורים.

מבנים יבילים כפתרון דיור מוצלח​

לא מעט מהישראלים מחפשים אחר פתרונות דיור ברי השגה, ביניהם גם לא מעט אנשי מקצוע המחפשים משרדים במחירים שפויים ובנראות סבירה נתקלים במחירים די גבוהים במיוחד באזורי המרכז. אך בשנים האחרונות נראה כי פתרונות אלו קרובים יותר להשגה משהיו בעבר, כיום ניתן לבנות בית יביל בצורה קלה ופשוטה ובעלויות נמוכות בצורה משמעותית מבניית דירה. אותו הדבר בנוגע למשרדים קטנים ובינונים, שכיום ניתנים לבנייה בכל אזור והרכבה בצורה מהירה ופשוטה. אך כשבחורים פתרונות מסוג זה, מומלץ לעשות זאת דרך חברה בעלת ניסיון וסטנדרט מקצועיות גבוהה כמו שדה מבנים ומכולות.

מעבר ליתרון המשמעותי והחסכוני שבבית יביל, יכולת הבניה של בית יביל הנעשית ראשית דרך קיבוע ברצפה של מסגרת המבנה וסגירה באמצעות ריתוך. לאחר מכן ניתן "להלביש" את המסגרת כל סוג של ציפוי שרק נבחר, החל מעץ ועד לדוגמאות קרמיקה, קישוטים ועיצובים חיצוניים וגם פנימיים. כל אלו יכולים להשתלב בכל גודל וצורה של בית יביל ללא שום בעיה או חשש.

מעבר ליכולות העיצוב הרבות שקיימות בהקמת בת יביל, חשוב לציין כי הוא משולב בפאנל מבודד מאלומיניום ובכך מתקבל שקט בין קירות הבית ובטיחות. לכך מתווסף גם יכולת העמידה של בתים אלו גם בעונות הטבע השונות, בין אם בסופות עזות או חום לוהט הבתים היבילים מחזיקים מעמד.

חדר ילדים בתוך בית יביל מייצג דוגמה למבנים יבילים של חברת SADE
חצר עם בית יביל מייצג אחת הדוגמאות של מבנים יבילים

לא רק הפתרון דיור​

בית יביל יכול להגיע להרכבה ויכול להגיע גם שלם, אפשריות אלו נותנות מענה גם לאירועי חירום, כמו רעידות אדמה או אירועים משמחים יותר כמו ביתני מכירות, מגורי עובדים ועוד. הפתרון של בתים אלו כל כך שימושי ובעל יתרונות רבים, שככל הנראה הוא עתיד להישאר עימנו עוד לא מעט זמן.

כשאנו מזמינים שירות מסוג זה, במיוחד כאלו כמו הקמת בית, עסק או משרד שהם הרי גורל לעיתים חשוב שלא נקל ראש בבחירה שנעשה, ועדיף שנעשה זאת בצורה מושכלת. לכן מומלץ לגשת לחברה מוסכמת ומקצועית, כמו חברת שדה מבנים ומוכלות המצליחה להתאים פתרונות דיור ומשרדים ברמה הכי אישית שיש.

webthenet עיצוב ובניית אתרים

שנחזור אליכם?

דילוג לתוכן