לוגו - שדה מבנים ומכולות

073-7411730

בית ממכולות

מאיפה הגיעו המכולות לחיינו?​

אם אתם חושבים שמכולה אפשר למצוא רק בנמלי הים, או באזורי תעשייה ומחסנים, אתם לגמרי טועים. מכולות היום יכולות לשמש להרבה מאוד שימושים פרקטיים, תוך מינוף היתרונות הייחודיים שלהן: ניידות, מחיר, יציבות, גמישות ועמידות.

כשמדברים על מכולה רוב האנשים חושבים על אותן המתכת ענקיות שנישאות על גבי משאיות, רכבות או אוניות לארצות אחרות. המכולות הן המצאה יחסית חדשה, משנות ה-50 של המאה הקודמת והם שינו את פני הסחר העולמי משום שהם הפכו את הפריקה וההטענה של סחורות לעניין פשוט – פורקים את המכולה בשלמותה מאמצעי השינוע היבשתיים – רכבות או משאיות ומניחים אותה כמו שהיא על גבי האונייה. כך, במקום תהליך ארוך של פריקת סחורות בשקים או תיבות קטנות מבטן המשאית ואז הובלה שלהן לאוניה, תוך חישוב ותכנון מוקפד על המיקום של כל סחורה כדי לשמור על יציבות הספינה ובטיחות הסחורות – המכולה מאפשרת קיצור של 90 אחוז של זמן העבודה. מ' מקלין, ממציא המכולה, הצליח לפרוץ את ההרגלים הישנים של הפריקה והטעינה עם המכולות שלו בזכות חוזה גדול שהשיג עם צבא ארצות הברית בתקופת מלחמת וייטנאם בשנות ה-60. אחרי ההצלחה של החברה שלו, יפן אימצה את המכולות כשיטת שינוע, והכלכלה שלה פרחה. מכאן כבר הייתה הדרך קצרה להפיכת השינוע באמצעות מכולות לשיטה המקובלת בכל נמלי העולם.

בית לבן בחצר מייצג בית ממכולות של חברת שדה מבנים ומכולות
נגן וידאו
חדר עם חלונות לדוגמה של בית ממכולות של חברת שדה מבנים ומכולות

איך התפתחו מכולות המגורים?​

מכולות לא שייכות רק לעולם השינוע הימי, היבוא והיצוא. עם הזמן, עולם המכולות החל להשתכלל וסוגי מכולות שונים התחילו להיות מוצעים לשוק. הפיתוחים הראשונים היו עדיין בהקשר של שינוע ימי – מכולות קירור, למשל, או מכולות שמתאימות לשינוע של חומרים רגישים במיוחד, מכולות עם דפנות כפולות ועוד. ככל שהשימוש היה נפוץ יותר, כך התרבו סוגי המכולות שנתנו מענים לצרכים משתנים. מכולות החלו לשמש כמחסנים קבועים על החוף, כמשרדי קבלה, ועם הכנסת מיזוג, וציפוי הקירות קצרה הדרך מהתפתחות המכולות גם כמענה לצרכי מגורים ושימושים יום-יומיים מגוונים.

מכולה למגורים היא בית לכל דבר ועניין. המכולה מחליפה את השלד שאתם מכירים מבנייה מסורתית, ואפשר להשתמש באלמנטים שונים שלה לצורך עיצוב ייחודי וכן הוזלה של עלויות הבניה. למשל, להשאיר חלקים חשופים בחוץ שרואים בהם את צבעה המקורי של המכולה, לצד חיפוי שמשתלב ויוצר דגמים ייחודיים. גם בעיצוב הפנים אפשר לשחק ולמנף את הייחודיות של המכולה כדי ליצור בית מקורי ומעוצב.

מכולה למגורים וצרכים נוספים​

מכולות מגורים מהוות פתרון מושלם למי שמחפש בנייה מהירה, קלה, לא יקרה, ואשר מאפשרת גמישות רבה. תכנון נכון של המכולה תיתן מענה למגוון צרכים, ובהם:

מגורים: בתכנון מתאים אפשר לחבר מספר מכולות זו לצד זו, ואפילו לגובה, ואז לחלק את החלל לחדרים על פי הצורך. חיפוי קירות, ריצוף, תאורה ושאר גימורים יהפכו את המכולה לבית החלומות.

משרדים: מכולות מתאימות במיוחד לשימוש כמשרדי מכירות באתרי בנייה ומשרדים מכל סוג שהוא. היתרון שלהן כמבנים שאפשר להזיז ממקום למקום מאפשר לקבלנים, למשל, לשנע את המשרד מאתר הבנייה ברגע שהפרויקט מסתיים ולהציב אותו באתר של פרויקט בנייה חדש. ניתן כמובן גם לבנות משרד ממכולות שאינו נייד, ואז המכולה בעצם מחליפה את השלד של הבנייה הרגילה, ושאר האלמנטים של הבנייה נוספים לפי תכנון וטעם שלכם.

בתי כנסת: מבנה של מספר מכולות מחוברות יכול להוות פתרון ראוי ונוח לקהילה כבית כנסת, וזול בכ-30 אחוזים מבנייה מסורתית, ומהיר מאוד. בתוך מספר חודשים קהילה יכולה כבר להעמיד בית כנסת שלם, מעוצב ומוקפד, שישמש אותה שנים רבות.

ביתן שומר: מאבטחים או שומרים צריכים להיות שעות ארוכות בעמדות השמירה. מכולה יכולה לשמש כביתן שמירה, ולספק למאבטחים תנאי עבודה ראויים, כמו גם הגנה מפני מזג האוויר.

מקלחות ושירותים: בכל אתר שבו אנשים נמצאים זמן ארוך, צריך תשתיות בסיסיות שמאפשרות עמידה בצרכי תברואה ובריאות. בחיבור לתשתיות חשמל ומים מכולות יכולות להפוך למבנים של מקלחות ושירותים ולענות על כל צורך, גם אם המקום הוא שדה מבודד, או אתר בניה.

חלל פנימי של מכולה שמייצג דוגמה של בית ממכולות של חברת שדה מבנים ומכולות
חדר עם חלונות לדוגמה של בית ממכולות של חברת שדה מבנים ומכולות
  • מגורים – בתכנון מדויק ניתן לחלק את המכולה למספר חדרים על פי הצורך, וליהנות מבית לכל דבר.​
  • משרדים – המכולות יכולות לשמש משרדי מכירות באתרי בנייה ומשרדים מכל סוג שהוא​
  • מחסנים – בחלוקה לחדרים או בלעדיה – על פי הצורך.​
  • בתי כנסת – להצבה בכל שטח רצוי.​
  • ביתני שמירה – להגנה על המאבטחים מפגעי מזג האוויר.​
  • כיתות לימוד – יופי של פתרון לילדים בכל גיל.​
  • מקלחות ושירותים – פתרון מצוין למקומות ציבוריים.​

פתרונות עם כל היתרונות של בית ממכולות​

חברת שדה מבנים ומכולות מתמחה בהסבת הייעוד של מכולות ימיות למכולות למגורים. אנו משתמשים בניסיון הרב שלנו ובמומחיות שצברנו כדי למצוא לכם את הפתרונות המדויקים לצרכיכם, ולהקים עבורכם כל מבנה שרק תרצו. איתנו תוכלו ליהנות מכל היתרונות:

מהירות: תהליך הסבה קצר במיוחד, וניתן להתחיל בו מיד לאחר שמאפיינים את המבנה הדרוש על פי הצרכים שלכם. במקום להמתין שנה או שנתיים עד לסיום הבנייה, כשאתם בונים מבנה ממכולות – בתוך זמן קצר תוכלו כבר להשתמש בו.

עלות: מחירן של מכולות למגורים הינו זול בצורה משמעותית ביחס לכל שיטת בנייה אחרת, ומדובר על הוזלה של עשרות אחוזים.

גמישות: תכנון מקדים של החלל יאפשר לכם להפוך את המכולה למקום שיענה בדיוק על הצורך שלכם. מיקום החלונות והדלתות, תכנון מחיצות פנימיות, חיבור של מספר מכולות ויצירת חללים פנימיים – כל אלה גמישים ויתבצעו לפי צרכיכם.

טעם אישי: העיצוב של המכולה נתון לבחירה שלכם. המכולה היא כמו שלד, ואתם מוזמנים להלביש אותו על פי טעמכם – מהריצוף ועד התקרה, תאורה, ארונות מובנים, מערכות קירור ומיזוג וכל דבר אחר שעולה על דעתכם.

בדיוק כמו הדבר האמיתי​

מכולות למגורים שיסופקו לכם על ידי חברת שדה יעוצבו בדיוק על פי התכנון שלכם ויותאמו באופן מלא לייעודן. למעשה, המבנים שנספק לכם ייראו כל כך טוב, עד שאי אפשר יהיה בכלל להאמין שהם היו פעם מכולות.

מכולה לבנה בצורת בית מייצג דוגמה של בית ממכולות של חברת שדה מבנים ומכולות

שאלות ותשובות

על בית ממכולות

נשמח תמיד לענות על השאלות שלכם

התשובה היא כן. הרבה מכולות הוסבו למגורי משפחות ואפשר למצוא לכך דוגמאות בכל רחבי הארץ. פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים.

כן. אמנם מכולות אינן עשויות מעץ אלא ממתכת, אבל כיוון שהמכולה היא רק השלד, את בהחלט יכולה להשתמש בה ואז לצפות אותה בחיפוי עץ. פני אלינו לפרטים נוספים.

כמומחים למכולות מגורים, יש לנו את כל הלוגיסטיקה הדרושה לשינוע המכולה לאן שתרצה. פנה אלינו לפרטים נוספים ונתאים לך בדיוק את המענה שאתה צריך.

הגעת למקום הנכון! לנו בחברה שדה מבנים ומכולות יש את כל המענים עבורך. אפשר ליצור מבנה אחד שבו גם המשרד וגם השירותים מחוברים זה לזה, כמו בכל מבנה רגיל, ואפשר גם להציב שני מבנים שונים – אחד למשרד ואחד לשירותים. הכול לפי צרכיך. אנא פנה אלינו לשיחת ייעוץ ופרטים  נוספים.

זאת בדיוק המומחיות שלנו! אנו מסבים מכולות למשרדים, ובעלי ניסיון רב בתחום. פנה אלינו כדי שנתאים לך עוד היום את המענה שמתאים בדיוק לך.

לכל אחד יש את הטעם שלו בבניית המשרד, והזמן שזה לוקח תלוי בטעם האישי, ברמת הגימור ועוד. עם זאת, דבר אחד בטוח: מדובר על תהליך קצר ויעיל מאוד, הרבה יותר קצר מכל שיטת בנייה אחרת. כדי לקבל הערכת זמן מדויקת יותר, פנה אלינו עם הפרטים וניתן לך את כל התשובות.

webthenet עיצוב ובניית אתרים

שנחזור אליכם?

דילוג לתוכן